Pätnásťročné dievča s poruchami učenia, ťažšie chápe vysvetľované učivo, trápi sa aj na doučovaní. Veľmi sa chce zlepšiť, ale nedarí sa jej. V odbloku sme sa dostali k príčine počas pôrodu, kde neprijala tlak v pôrodných cestách, panikárila a bojovala proti nemu. Týmto spôsobom sa chcela dostať na svet čím skôr. Vnútorný konflikt v tom, že bojujem proti tomu, čo chcem. Tiež krik a vrava pri narodení, ktorej nerozumela a nepochopila obsah zostala nespracovaná. Po zvedomení a prepise sme spravili kineziologickú korekciu na pochopenie hovoreného slova ( učiteľ v škole). Tiež sme rozobrali nefunkčné vzorce tlaku samej na seba. Ako ísť v živote po prúde a nie proti nemu a uvoľniť sa. V tejto uvoľnenosti je možné učivu lepšie porozumieť, pretože sa človek nenachádza pod stresom. Ľavá a pravá hemisféra navzájom spolupracuje. Výsledky v škole sa zlepšili, zredukoval sa počet krúžkov a miesto nich sa zaradili aktivity, ktoré nie sú zamerané na výkon. Zmenšil sa tlak aj zo strany rodičov, s ktorými sme prebrali vplyv ich podvedomých očakávaní, ktorých si neboli vedomí.